Tuesday, April 12, 2011

kemam

*tarik nafas*
*hembus perlahan*

*diam*

banyak benda yang dah jadi sejak kebelakangan ni; baik dugaan juga yang mendatangkan senyuman.

dengan kes practical yang tak mendatangkan hasil lagi sedangkan cuma tinggal dua tiga hari saja lagi due date untuk konfermasi tempat. semua masih senyap. ada satu, dua yang turn down. yang bersuara pagi2 cuma company dari kl. susahnya nak mencari company kat ipoh ni.

dengan berita mengejut meragut hati yang baru aku dapat petang tadi.

*diam*

ada alasan kenapa dia buat aku camni. tak sampai hati katanya. semua berpakat sembunyikan dari aku. tapi, tak apa lah. bukan tak jumpa langsung, kan? dua tahun je. pejam celik dah habis. tapi, walimatulurus aku nanti, aku rasa dia tak dapat datang. tak ‘kan nak paksa dia turun ke sini. tak bertimbang rasa untuk aku paksa datang dari jauh. kalau dia dalam malaysia, tak apa.

aku kena set mental dan fizikal untuk terima dan telan semua ni sekaligus. jangan bertangguh2.

No comments: