Monday, September 5, 2011

nafsu serakah

aku ada satu tabiat buruk.
aku terlalu suka gadget, dan bila yang aku terlebih2 suka, aku mesti nak beli.
masa sekarang duduk dengan abah, ada elaun mara, im afford to buy 1/2 things. tapi bila dah kahwin nanti camna? aku ni dah laa degil. kalau nak, mesti nak. ni elaun pun dah nak abis. acane?

*diam*

ok, ni kira wishlist yang maybe hanya akan tinggal wishlist.
bear with me, please.

1. Ipad 2 with ultra-thin keyboard + smartcover (aku harap aku takkan jenguk apple page lagi, terutama kalau keluar ipad 3)



estimated cost : rm3000

2. Blackberry Bold 9900/9930



estimated cost : rm2500

3. Samsung Galaxy Tab 10.1



estimated cost : rm2000

4. Acer Unveil Iconia



estimated cost : rm3699


5. Sony Tablet



Sony Tablet S 1

estimated cost : n/a



Sony Tablet P

estimated cost : n/a



ini the utmost wanted wishlist gadget. utmost

aku harap aku dah tak terdedah dengan semua benda ni.
*diam*
*pandang kiri*
*pandang kanan*
*telan air liur*

ok, bai.


No comments: