Friday, March 23, 2012

Quick update

Final sem of bachelor in accounting.
Pulau perhentian (first trip to pulau dengan kawan).
Pindah Ipoh (on move, packing).
Find a part time job to support wedding expenses.
My 5 years old Fujitsu baby stollen last Wednesday.
My fiancé's 2 years old yellow Samsung stollen last Wednesday (my mistake pergi pinjam)
My saving money for perhentian trip accumulated around rm500 stollen last Wednesday.
My coins collection for dobi stollen.

Nota kaki;
1. Wednesday (14.3) ; a day before exams ended and a day before my perhentian trip.
2. Kes curi kat rumah; bilik lain untouched, my toshiba depan tv untouched.
3. No sign of pecah rumah at all ; grill dapur terbuka (usually closed; but mmg tak pernah mangga the grill sbb nak masuk my level pun perlu access card)
4. Duit saving tersorok, so I don't know how that person managed to find the money.
5. Rm50 was inside my blue handbag untouched.
6. Rm10 was on the makeup table also untouched.
7. No one was in the house; cousin balik kampung since start cuti sekolah from hari selasa, I'm at my friend house for study sleepover.
8. My instax dlm beg untouched ; bag terbuka tetapi camera tidak di ambil.
7. My pink handbag at the living room untouched.

Yang saya ralatkan was my Fujitsu. Ya Allah, lama betul dia dengan saya. Banyak information, things, songs, wedding documents, wedding design dalam tu. Dah lah first laptop; abah beli dulu mahal, around 6k. Sekarang banyak jugak kerja tertangguh. How to send soft copy design kad kat kak Nurul. Aduh. How to proceed dengan map semua. My only photoshop software dalam laptop tu. + the laptop screen is big, so comfy nak buat kerja.

Haih.

Ada sesiapa kenal ustaz2 yang boleh tolong saya dapatkan balik Fujitsu tak?

No comments: