Tuesday, July 17, 2012

bantuan di perlukan

bismillah, aku nak mintak tolong sebab aku pun tak berduit mana. yang ada cuma cukup makan, tapi aku try sembang yang mana boleh. maka, aku mintak jasa baik korang untuk menyumbang walau cuma satu ringgit, dua.
assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuhu. nama saya fynn jamal, dan saya meminta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu saya mencari dana untuk anakanda saya Bakti Arjuna Fitri untuk pembedahan jantung. kami perlu mencari rm 35 ribu dalam masa terdekat ini sebelum jantung anakanda saya bengkak. anakanda saya berumur 1 bulan 2 minggu dan besarlah harapan saya kalau2 ada sesiapa yang sudi menderma walau sekecil mana. kalau mahu diganti, berilah nama dan jumlah. saya berjanji akan memulangkan wang tuan / puan bila saya ada wangnya. insyaAllah sebelum hujung tahun ini. panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu kami anak beranak. nur affina yanti binti jamalludin maybank 164810008992 terima kasih.
source : https://www.facebook.com/PeriCenderawasih/posts/10150953823393983 “@AidaSue: Alternative acc for #FynnJamal M2U 105104050530 Hazrilfitri Hadzir (suami Fynn) . Need RM35K untuk surgery #BaktiArjunaFitri RT!”